jag får liksom ingen ordning

dåligt med uppdatering. hur som helst va ju jag och nea i kyrkan idag i en och en halv timme. herregud, inga kommentarer om det må jag säga. efter vi varit där köpte vi cupido sallad och käkade det på bussen hem till mig. hos mig böt jag om till shorts, det var ju otroligt varmt idag igen. älskar vädret! efter jag hade bytt från byxor till shorts tog vi bussen till graneberg för att träffa simon, oskar och anton. efter en stund som joel och edvard. vi lirade lite fotboll med mycket skratt. sikket härligt gäng! nu har jag precis ätit middag och tänkte lägga mig ute i solen och bara njuta eller något sånt. lägga till mer bränna kanske? aja, vi hörs imorgon om inte lite senare ikväll. kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0