kärlek till nea

gud! vet inte vart jag ska börja. kvällen har varit grymt bra! det va fint folk och mys med grillning. tack för en sådan underbar kväll/natt. det börja med att mamma körde mig hem till nea. vi tog cykeln till hågadalen. när jag och nea kom dit satt amanda, sandra, lisa, hanna, julia, lovisa och daisy vid en mysig brasa. minut på minut kom det mer folk. bl.a. jacob, emil, johan, viktor, anton, erik, gustav osv få av några som var där. kärlek till alla som var där asso. det som dock är lite surt är att jag och nea måste upp rätt tidigt imorgon för att vi ska till kyrkan eftersom vi ska på konfaläger i mora. det är med innebandy osv. kan förklara mer om det i ett annat inlägg när det närmar sig. nej nu ska jag och nea mysa lite. hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0