när alla vännerna gått hem

är verkligen skit trött. tror inte kan vara tröttare än mig i denna stund. kvällen blev inte så som jag tänkt mig. det va nämligen så att jag och mamma bestämde oss för att ta en promenad ner till stan för att sola och sedan promenera tillbaks hem. det va riktigt skönt att gå må jag säga. dock blev det ju lite kallare när vi skulle hem. man känner att det fortfarande är kalla nätter. när jag kom hem satte jag mig vid tv:en för att kolla på big brother. när väl det va slut gick jag upp på mitt rum och fixade lite med låtar och andra saker på datorn. och nu är jag som sagt SKIT trött. satt tänkte lägga mig i min säng nu. har faktiskt saknat den en del. hihi! god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0