när jag va som svagast

home sweet home. min sitts nu är inte så bra. mår riktigt illa. men det kan ju bero på att jag tröck i mig en cheese och mcflurry innan min träning. smart va? så fick ta en liten smäll, och den smällen blev att sitta hemma och må illa dåra. hur som helst hittade jag ett par jeans. är riktigt nöjd med dom faktiskt. lägger nog upp bild på dom senare, har inte fotat dom än nämligen. på lördag åker thula till new york, den turungen! och jag ogillar det starkt. kommer sakna henne enormt. skulle sagt "hejdå" idag för jag åker ju iväg imorgon. men det kunde jag inte heller. satt hennes avskedgrej fick bli utan mig. så hoppas att nea och fille pussar och kramar bruden massor från mig. nu tänkte jag faktiskt ta en kall dusch. inte ofta. men är otroligt varm osv.

Ulf Lundell – (Oh La La) Jag Vill Ha Dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0