usel uppdatering

Förlåt, förlåt och ännu en gång förlåt.. Har varit riktigt usel på att blogga på sistone :( Men ska bli ändring. Lovar :)

Hur som helst hade jag en nattgäst i natt vid namn Cornelia. Vi hade det otrolig mysigt. Måste bara säga att bruden har en otroligt gulligt skratt som smittar så otroligt mycket satt man själv sitter där och garvar som en tok! Haha :D Hon åkte hem vid 4 tiden idag och sen dess hon lämnade mitt place för att dra hem till sitt. Har jag bara suttit hemma och degat.. Väldigt skönt måste jag säga. 

Imorgon blir det att åka iväg för att kolla på ett nytt blad till min innebandyklubba eftersom mitt har gått sönder och vill inte ha något annat än mitt förra för det va så bra. Hehe ;) Mer om morgondagen drar jag imorgon. Nu blir det ännu mer deg. PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0