febrig tjej

Tänkte snabbt berätta lite om dagen innan datan slocknar (orkar inte hämta laddaren). Igår sov Sofia hos mig. Vi hade en mysig tjejkväll med godis och Titanic. Vi vaknade vid halv 8 snåret då vi fixade oss inför dodgeball tuneringen som vi har varje år i min skola. Om ni inte vet vad dodgeball är för något så fråga google. Hur som helst klär man ut sig till teman också. Rätt skoj. Jag och några tjejer i min klass bestämda oss för att vara snövit och de sju dvärgarna. Rolig utklädnad men dock gick det inget vidare för oss i tuneringen. Men men..

Hur som helst slutade vi vid kvart i tolv, i allians. Så det var nära och bra hem. När jag kom hem tog jag tempen eftersom jag hade känt mig varm nästan hela dagen. Och då visar det sig att jag har 39,4 grader feber. Buu.. Hur kommer det säg att jag har varit sjuk så mycket det här året..? Inte kul alls. Så jag stoppa ner mig i soffan och kollade på tv. Nej men nu slocknar datan snart, måste även försöka få i mig lite mat. Hörs senare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0