du kanske undrar över mig

Igår drog jag och Cornelia iväg för att bada. Sedan efter badet cyklade vi hem till mig där vi stannade hela kvällen/natten. Hon var nämligen min nattgäst. Vi kollade Step up 3, filmen var väl helt OK. När filmen var slut var klockan vid 2 tiden. Så då bestämde vi oss att gå och snussa. Idag cyklade vi ner på stan och kikade runt lite samt köpte jordgubbar och satte oss vid ån i stadsparken. Fick med mig en ny bikini hem. Rätt bra kap. 98 spänn för både över och underdel. Och just nu sitter vi hemma hos henne. Här stannar jag över middag och sedan far jag mig hemåt. När jag kommer hem tänkte jag lägga upp massa bilder som togs igår. Kika tillbaka till bloggen då. Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0