häftigt drag i plugget

Hej gott folk! Hur mår ni idag? :)

Jag mår bra förutom att jag är rätt seg just nu eftersom jag vaknade vid 1 snåret idag. Såå.. Rätt nyvaken är man ju. 

Igår kollade jag på "Häftigt drag i plugget". Den dära 80-tals filmen jag snackade om att den gick på TV. Den var faktiskt bra. Efter filmen var jag riktigt trött satt drog mig till sängen direkt.

Snart tänkte jag hjälpa mamma med att packa i lite loppis saker i bilen inför imorgon då vi drar på loppis! Vi har rensat hela huset satt det är väldigt mycket saker som ska säljas. Kommer nog bli väldigt myisgt imorgon skulle jag tro. :)

Kvällen är inte klargjord än. Mer om det senare. CIAO :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0