i hope you don't mind

Halloj!

Fick en fråga angående min klänning vart jag köpt den. Satt börjar inlägget med att svara på frågan. Jag köpte klänningen på VILA. Tror dock att den inte finns kvar för jag köpte den på rean men du kan ju alltid åka och kolla. Kramis! :)

Över till dagen. Igår så drog jag och Sofia ner till stan för att kika på jeans till bruttan. Vi hittade ett par men hon köpte dom inte satt det åker vi ner och gör idag troligtvis. Efter stan drog vi hem till mig och käkade lite, sedan drog vi ut. Efter vi varit ute ett bra tag med roligt folk. Började det bli riktigt kallt och sent. Så vi bestämde oss för att knalla in och kolla på någon mysig film. Det fick bli Vinterviken. Tösen var även min nattgäst. Alltid lika mysigt! :D

Dagen är inte riktigt bestämd satt tar dagen som den kommer. Hajdoooo :)


Några mobilbilder från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

tack så mycket :) klart jag kikar in på din blogg! hoppas allt är bra :)

2011-07-29 @ 13:38:32
URL: http://guevacci.se
Postat av: LIENE

Tack och så klart jag kollar in din blogg också:D



Fina bilder! och Vila har fina kläder.

2011-07-29 @ 17:21:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0