kolmården

Herregud, snacka om att dagen bara rann iväg.
En lyckad dag blev det i alla fall. Hade en urmysig dag med mammsen ute i ulva kvarn där det va loppis för fulla muggar :D. Riktigt roligt att man kan tjäna så mycket också. Kom hem vid 3. Då fick man ett väldans välkomnande av sina syskon som ville måla ute med gatukritor. Så det gjorde vi. Kul kul :)

Senare mot kvällen kikade jag på fotboll. AIK-Elfsborg. Riktigt synd att AIK förlorade.. :( Men så är det. Livet går vidare. Efter matchen var jag tvungen att börja packa lite. För imorgon åker familjen + kusinerna till Kolmården! Där vi kommer stanna i två dagar. Satt vi kommer att sova på hotell. Blir en väldigt tidig uppstigning imorgon. Kl 6. Så måste nog avsluta inlägget nu. Natti natti.

Vi får se om jag bloggar något när jag är där. Annars lovar jag att ni kan räkna med bilder och bloggning när jag kommit hem! PUSS :)



Kommentarer
Postat av: nelliealexiaa

Hej sötnos!

Hoppas allt är fint med dig!



Är du lite tävlingssugen? Jag lottar just nu ut ett valfritt smycke från http://shopbyalexandra.se och om du är sugen får du en länk till tävlingsinlägget här: http://nelliealexiaa.blogg.se/2011/july/tavlingsdags.html#comment och om du inte är sugen ber jag om ursäkt i fall jag störde eller så, hoppas inte jag gjorde det! Ha en fortsätt bra dag :)



PUSS!

2011-08-01 @ 20:37:18
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/
Postat av: SssssF

Hejsaanhoppsan! Du äger ju en mörkblå pippitröja, satt jag tänkte fråga lite snabbt var du köpte/beställde den? Kram.

2011-08-03 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0