fix och trix samt aik match

Äntligen har vi börjat fixa och trixa lite med mitt rum. Igår tog vi kort min soffa och lag ut på blocket, samt min matta. Snart åker även sängen ut. Idag har jag rensat bort allt skit i mitt rum satt nu har jag lite mer plats för mina kläder i min garderob. Känns vääääldigt skönt. Istället för att trycka in kläderna hela tin. Efter mycket göra i mitt rum. Åkte jag, pappa och brorsan iväg på AIK-Halmstad. Där var även två av pappsens kompisar och en av deras son. Matchen blev lyckad. 4-0 till AIK. Satt nu har dom klättrat från 6a till 3a. Inte illa. Vet att det vart lite dåligt bloggning för min del. Men har inte hunnit med så mycket, haft andra saker för mig. Sen är det ju också sommarlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0