och hundratusen ögon stirrar på oss

God morgon! Tänkte dra min dag igår lite fort.
På dagen rensade jag ur min garderob. Det var jätte mycket kläder som skulle bort. Efter Jag grejat med rummet kom Anna över. Vi gjorde en hel del, drog iväg till IKEA för att kolla på galjar till mig. Men såklart ska dom jag har inte finnas längre satt det blev inga galjar för mig nej. Jag fick även prova köra hennes moppe. Haha! Trodde jag skulle dö när jag körde in i trottoarkanten. Men efter en stund körde jag rätt bra faktiskt. Blev i alla fall godkänd för Annispannis. Efter en stund tyckte vi att det blev lite kallt satt vi gick in. Vi kollade lite på Tv och sånt mys. Hon blev även min nattgäst. Myspys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0