söta syskon & tacos

Vad händer med vädret? Det har inte varit så jätte fint väder dom senaste dagarna tycker jag.. Riktigt tråkigt.
Idag vaknade jag vid elva tiden. Jag hade en riktigt seg dag imorse. Gjorde allt så sakta. Åt typ frukost i ååår kändes det som. Det tog timmar för mig att välja kläder. Jaa, allt gick segt helt enkelt. Efter jag vaknat till gick jag till Anna där vi log och kollade på Tv liten stund. När vi degat klart i soffan gick vi på en promenad med Mimmi (min mormors hund). Det var hur mysigt som helst. Nu har Anna gått hem till sitt och jag till mitt. Snart blir det tacos och sedan träffar jag nog Anna igen skulle jag tro.
L  O  V  E



Söta syskon man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0