glassigt

Har haft en riktigt seg och tråkig dag idag faktiskt. Bara hängt vid datan och fixat med kläderna till tradera. Har även fixat spotify till min lilla mini-pc. Hundra år senare. Men men.. Bättre sent än aldrig. Trots att jag haft en tråkig och seg dag. Har denna Torsdag runnit iväg. Dagen har gått riktigt fort. Brukar man inte säga att tiden går fort när man har kul? Kan väl vara för det regnat och jag hört regnet mot fönstret. Älskar faktiskt det ljudet. Hehe.. Nej men nog om det.


Minns ni glassen Solero Shots?! Det var min favvis glass. Men den tog ju GB bort sen. Tråkigt nog. Men igår när jag och mamma var och handlade på Kvantum såg vi att dom hade fått in Calippo Shots. Om jag minns den rätta smaken från Solero Shots så tyckte jag den var godare än Calippo Shots. Men visst var den nya smaken god. Inte smaka den illa i alla fall!

Nej nu ska jag kollar på Sommar med Ernst med mamma. PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0