dag 14 - mina föräldrar

Vart ska man börja? Ehm.. Jag älskar mina föräldrar mest i hela världen. Dom är dom absolut bästa. Dom ställer alltid upp för mig. Vi kan börja med min självaste mamma. Min mamma heter Caroline ibland kallas hon för Carro men det är sällan. Hon är en grym mamma som tar han dom 4 barn. Stark personlighet och alltid glad. Otroligt snäll är hon också. Över till min pappa som heter Mickael fast kallas för Micke eller Mixen. Min pappa är cool. Haha! Han är väldigt rolig. Ska alltid skämta om saker och ting. Han är även väldigt retsam. Men det är bara skoj. Såklart är han också snäll och grym pappa som tar hand om oss alla.


Vet inte vad jag skulle göra utan mina päron. Dom är helt enkelt bara för bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0