älskar dig mammi

Som nu säkert alla vet är det ju morsdag idag. Och nu är det så att min mamma inte varit hemma idag, igår eller i fredags. För i fredags åkte hon till Ullared med några tjejkompisar för lite skoj. Ni vet den dära mega affären. Hur som helst har dom även varit på spa osv. Lite avis måste jag väl säga att jag är.
Idag har resten av min familj tillbringat våran dag i Gottsunda hos farmor och farfar. Där man käkat sig tjock på massa gott fika. Nej men nu ska jag hjälpa lite här hemma att fixa presenteran till mamma innan hon kommer hem. Tjing! :)
Du är för bra. Älskar dig mamma

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är du som är för bra för att vara sann. Jag älskar dig så mycket, min fina tjej. <3

2011-06-05 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0