little lion man

God kväll. Eller nu säger jag lättare sagt natti natti. Dags för mig att krypa ner i min säng. Känner mig rätt stolt idag om man tänker efter allt jag hunnit. När jag kom hem pluggade jag spanska och fysik. Sedan kollade jag lite på någon film. Minns inte va den hette. Men sorlig var den i alla fall. Mer mot kvällen drog jag och anna ut på en joggingtur. Som även bestod av lite fys. Härligt, härligt! 
Fick även hem ett paket från H&M idag, eller ja.. Mamma åkte och hämtade ut det. Snällt. Där i påsen låg min älskade byxdress. Jag provade den och kände mig riktigt nöjd. Lägger nog upp en bild på den imorgon eller liknande. Kanske till och med blir min outfit. Vem vet. Hur som helst kommer jag bara gå havla skoldagen imorgon. Och varför berättar jag imorgon.

Sov så gott alla!
Mumford & Sons – Little Lion Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0