Mobilblogg-bilen

Eftersom jag inte bloggade något om kvällen igår så drar jag den nu. Jag mötte Sofia på stan. Vi tog bussen vidare för att träffa Denniz, Robin, Simon och Wille. Vi hamnade hos Denniz där vi kollade på film. Minns inte vad filmen hette men det va lite smått läskig. Eller nu överdrev jag väl. Den var nog mer spännande. Hur som helst tackar jag så mycket dör kvällen gott folk. Minns inte riktigt vad klockan va när vi kom hem till Sofia men rätt sent vare satt vi bestämde oss för att sussa. Det hade liksom redan börjat bli ljust ute. Vi vaknade vid 11 tiden eller jag gjorde det. Nu sitter jag i bilen på väg för att fira min älskade morbror som fyller år. Stort grattis till han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0