sommartider hej hej

har varit en helt vanlig skoldag för min del. slutade halv 4 satt rätt sent. tycker jag. as skönt väder har det i alla fall varit idag. och det älskar vi! just nu är det 25 grader i skuggan. så skööönt! har börjat cykla till skolan osv. rätt bra faktiskt. annars brukar man ju få stressa till bussen. ikväll blir det träning. vilket känns riktigt bra. är så sugen på att träna ikväll på något sätt. skönt att röra på sig kanske? jaja nått är det. hörs väl mera ikväll då. tjing!
 
såhär såg jag ut idag. mobil bild funkar också!

det nya halsbandet: veromoda
tub-bh: monki
linne: H&M
shorts: weekday
väska: holmlunds
frisyr: inbakad fläta

hade även mina låga vita converse till detta och såklart min jetset klocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0