surfin' bird

dagen igår var så grym! tänkte ta dagen lite snabbt bara. vaknade och tog en dusch. sedan åkte jag ner på stan lite snabbt med mamma och sedan hem igen. åt middag med familjen blev oxfilé riktigt gott. vid 8 tiden började min kväll. satan va grym den var då. jag och nea tog bussen till fanny där massa roligt folk befann sig. hos fanny var det cowboy tema satt det gjorde saken ännu lite mera roligt. tyvärr hade jag inte med mig min kamera så har inga bilder att lägga upp men kan kolla om jag kan fiska fram några från nåns mobil eller liknande. hur som helst, kvällen bestod av mycket dans och skratt. min valborg blev riktigt lyckad. tack allt folk som gjorde kvälllen så värd!
söndagen blir nog mest chill. snart får vi gäster satt måste plocka upp lite i mitt rum osv. hörs nog mera ikväll. ciaaaao!

The Trashmen – Surfin' Bird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0