suspicious minds

det har varit något tok med min blogg. man har inte kunnat se mina inlägg. har ni också varit med om det, att ni inte sätt vad som funnits i min blogg? hoppas i alla fall att detta kommer synas.

har precis proppat i mig mellis och ska snart sätta mig och plugga. senare ikväll blir det träning. jag och anna tänkte faktiskt ta våran ork och cykla dit. det är ju så underbart väder. satt, why not? tänkte lägga upp min outfit senare eller ja snart. på väg hem från skolan körde anna hem mig. fick sitta i bak på hennes cykel och få lite si sådär ont i rumpen. vi stannade vi årstahallen för att hon skulle köpa något. då jag såg att en ny loka smak hade kommit in. och jag som älskar loka va såklart tvungen att prova. satt jag köpte den och shiiiiiiiiiiiiiiiit va den var god. nya favoriten kommer det nog bli. smaken va cocos. någon mer som smakat den? isf föredrar jag den mega stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0