onsdag 25 maj

Har inte hunnit blogga nått alls idag. Men tänkte dra dagen lite snabbt.
Som ni vet skrev jag ju igår att jag skulle gå halva skoldagen idag, eftersom jag skulle bort. Och nu är det såhär att jag och min kära vän Isak var med i ett modelljobb där vi då var modeller och massa andra. Det var faktiskt riktigt kul må jag säga. Vi var modeller för JM. Där vi var med i fotningar tillsammans och var för sig. Satt det var anledningen varför jag bara gick halva min skoldag. Kom nyligen hem från modelljobbet, satt nu ska jag nog ta en dusch, värma en kopp tea och sedan sätta mig i soffan för att kolla på big brother. Puss :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

isak vem?

kommer man få se dessa bilder nån gång eller?

2011-05-26 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0