världen är elak, jag ser det varje dag

tjena! läget? haha.. aa ni som sett videon fattar. har precis tagit mig en behövlig dusch. känns väldigt fräscht. hockeyn rullar på tv:en och det ser ju ljust ut. sverige leder. wiiie! hur som helst tänkte jag tanka ner några stycke låtar och sedan bara ta't lugnt. är ledig imorgon. eller jaa.. man kan väl inte kalla det ledighet. har operations dagsverke med skolan. och för er som inte vet vad det är kan jag dra de lite kort. man jobbar in pengar för att sedan skänka dom till hemlösa osv. i år skänks pengarna till utbildningsprojekt i himalayaregionen, i samarbete med individuell människohjälp. satt nu vet ni det. jag kommer i alla fall jobba hemma som var ett av alternativen att göra. blir nog att städa mitt rum eller något liknande. adios amigos!

ny duschad tjej, som käkar äpple. ballt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0