hemma efter många härliga dagar i huvudstaden

Det har varit en usel uppdatering på bloggen.. Men det är ju lov. Måste njuta lite av den lediga tiden också. 
I Tisdags åkte jag, mammsen och Jonte till Kista galleria för att shoppa lite. Vi kollade även på 5D film. Det var rätt coolt faktiskt. För er som inte vet vad det är så är det som 3D fast det även är känsel, lukt osv. Efter vi spanat klart i butikerna körde mamma mig till Sofia i Stockholm där jag sovit över tills idag. Då jag kom hem vid 12 tiden. (På dagen alltså). Vi har haft det hur mysigt som helst. Mycket häng i stan med kompisar samt bio, då vi såg Paranormal Activity 3. Usch.. Fatta inte hur jag vågade.. 

Efter jag kom hem från Stockholm drog jag ner på stan för att ta en mysig fika med Siro. Efter en stund kom Umit. Vi skulle kolla på en vinterjacka till grabben och vi hittade en gö snygg! :)  

Nu har jag haft lite mysigt med brorsan framför lite olika filmer. Denna fredag har varit avslappnad och urmysig! Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0