gymnasiemässan

Hallå där! :)

Idag var det en otrolig skön dag i skolan. Tre lektioner och sedan drog man till gymnasiemässan i fyrishov. Det finns verkligen otroligt mycket man vill.. Satt har ett svårt beslut framför mig. Som tur är så kan man ju få lite hjälp av alla öppethus som kommer här fram över. Så dom tänkte jag dra mig till. 

Efter att jag och Sofia knallat runt på mässan drog vi vidare till stan där vi spanade runt osv. Det fick bli en snabbis för Sofia, så jag knallade runt lite själv. Träffade även på Diana och Daniela. Härliga flickor det! 

Ikväll är det träning satt nu ska jag väl tagga lite till den. Ska bli riktigt kul att träna faktiskt :)

Detta fick bli mitt kap idag på MQ från 500:- till 250:- på rean. Älska rea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0