5 september

Hej på er! :)

Har inte skrivit på hela helgen. Men har faktiskt inte haft tid. Har ju spelat Uppsala cupen som ni vet. Det gick faktiskt rätt bra. Åkte där imot ut i semin mot Alunda. Vilket var väldigt synd. Men livet går vidare.. 

Idag är det start på ny vecka. Skoldagen rann bara iväg. Den har går väldigt fort. Ikväll har jag träning men kan inte träna pga min hals som svider som satan. Bläää! Kan ju aldrig bli riktigt frisk :( Men tänkte i alla fall åka och kolla. Nej nu ska jag stoppa i mig lite käk. 

Tjing! :)

Egooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får den en sån där ram runt din bild? är det en app man laddar ner eller haha ? :) fattar inte..

2011-09-07 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0