fredags myyyyyyys

Blev en ytterst lyckad dag på stan. Träffade Felicia och hennes systers hund som hon passade vid namn Klimpen. Haha urgullig vovve! :) Vi träffade på Jennifer på stan också satt hon hänkade med oss ett tag. Sedan var jag tvungen att lämna tösarna för att träffa Sirvan. Vi knallade till ån där vi satte oss babblade på så tiden bara rann iväg.

Nu sitter jag hemma och inte gör ett piss. Det blir inte någon utgång för mig ikväll utan lutar nog mer mot en filmkväll. För imorgon är det ju Uppsala cupen, så då måste jag gå upp rätt tidigt. Nej men ska väl dra mig ner mot TV:en och tjocka mig med nått gott. Det är ju trots allt fredag?! ;) Tror även att jag ska fräscha upp mina naglar ska få någon ny fin färg! 

Kramis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0