skriv vad ni tycker!

Förlåt, förlåt, förlåt..

Det har varit usel uppdatering. Men från och med nu lovar jag med en stor bättring. Men det skulle vara kul om ni sa vad som ska bättras i min blogg. Vad som saknas eller vad jag ska ta bort eller om den är bra som den är. KOMMENTERA PÅ :D

En helt vanlig skoldag. Inte så kul att skriva om direkt. Snart kommer mamma hem och då ska vi på en liten shoppingtur innan jag har träning ikväll. Iofs är den rätt sen. Kl 9 är det dags. Struntar faktiskt i att lägga upp en bild på dagens. Den är inte så speciell. Jeans, blus linne och gardigan. Höres! :)

En bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ny design ? Jag kan hjälpa till med stilmallen (om du ej vet ) kanske nya kategorier? Typ: mina foton/fotogarfier. Du gillar ju att fota ? Ny header ? Fixa lite höstaktigt kanske ? :)

2011-09-22 @ 20:17:20
URL: http://annaperssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens outfdit varje dag!

2011-09-23 @ 07:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0