the lazy song

Hej på er! :)

Har varit en helt vanlig skoldag idag. Men där imot så blir det icke så imorgon. För då har jag nämligen ingen engelska eller idrott. Utan bara slöjd och matte. Sedan är dagen slut. Slutar då vit 12 tiden. Urskönt! :D

Har inte gjort så mycket efter jag kommit hem från skolan. Hade inget för mig så följde med mormor för att hämta Molly och Viggo på dagis. Efter det kom jag på att jag de matte läxa satt gjorde den lite snabbt. 

Skulle nog inte tränat igår. Har börjat hostat så himla mycket! :( Så nu måste jag se till att friskna till inför Uppsala cupen som är i helgen. Nej men har inget mer att berätta för er. Tänkte göra lite tea nu och kolla på tv tror jag. Kramis! :)


Snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0