tråk väder

Helt sjukt vilket väder det har varit idag! Det har rent ut sagt spöregnat heeela dagen. För inte har jag sett en tom himmel utan en droppe regn. Blää på det :( Vill ha höst, men inte en höst med bara massa regn.. Hoppas vädret bestämmer sig för att vända lite :)

Över till min dag som inte har varit så speciell jämfört med dom andra dagarna. Kom i alla fall hem till en ny städat rum. Vilket var as skönt! :) Man blir så glad när der är ordning i sitt rum. Inte sant? :) Satt stort tack till städerskorna! 

Nej men tråkigt nog så måste jag ge mig på mina två läxor. Matte och engelska.. Usch! Inte favoritämnerna direkt.
PUSS! :)

Två söta bilder som jag tog på lillebrorsan här om dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0