övernattning hos michaela

Hallå där! Blev lite tajt med tid igår för att hinna blogga. Hade en urmysig dag på stan tillsammans med Michaela. Vi åt en varsin sallad på cupido och kollade runt i butikerna. Vid fem tiden åkte hon hem till sitt och jag hem till mitt. Sedan vid nio tiden sågs vi igen, för skulle nämligen övernatta hos tjejen. Vi kollade på tre filmer med choklad och cola som sällskap. Idag vaknade hon såklart före mig eftersom jag alltid ska sova så himla länge. Vi lagade lite pannkakor som inte blev så lyckade. Smaken var kanske inte den bästa.. Men hur som helst sitter vi här i hennes säng osminkade, ofixat hår och i mjukisar. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra för något. Fantasin är inte på topp. Men något ska vi väl hitta på! Ha en fortsatt fin dag, peace. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0