sov så sött!



Hallå på er! 
Imorse vaknade jag bredvid min fina Linus. Vi låg och drog oss ett rätt bra tag innan vi gick upp och åt lite frulle samt gjorde oss i ordning för att åka ner på stan. Nere på stan väntades AIK match på All Star med god mat och trevligt folk. Matchen slutade 1-0 till AIK. När matchen väl var slut gick vi vidare på bio, Cockpit som vi hade reserverat. Filmen var faktiskt rätt rolig. Man fick sig ett skratt då och då! Efter bion åkte vi hem till mig där vi var med varandra in i den sista minuten innan Linus var tvungen att åka hem. 

Nu tänkte jag borsta gaddarna och ta bort sminket. Sedan är det läggdags. Är riktigt trött, ska bli riktigt skönt att få sova ut lite imorgon eftersom jag har sovmorgon. Natti natti, sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0