in the hearts of men

Har nu pluggat sen jag kom hem från skolan och ätit lite middag. Funderar på att ta med någon i familjen ut på en promenad. Det är väldigt viktigt för min fot eftersom jag inte får anstränga den på 3 veckor.

Juste. Det har jag ju glömt att säga. Men har ju haft ont i min fot i några veckor så vi var till doktorn och kolla vad problemet var, det visade sig att jag hade fått en spricka.. Så det blir ingen innebandy för mig på 3 veckor. Väldigt tråkigt! Men måste samtidigt hålla igång så då sa doktorn att promenad blir perfekt så inte foten blir stel.
Hörs lite senare ikväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jag har köpt på Monki, men avanna.se har många fina med :D Kram

2012-01-25 @ 22:06:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0