lördag-söndag-måndag

Dålig uppdatering, jag vet. Men vill njuta dom sista dagarna så mycket som möjligt innan skolan börjar. Buu. I lördags sov Nea över hos mig. Kvällen bestod av massa skratt och filmtittande. Myspys. Sedan när vi hade vaknat skulle hon åka iväg för att gymma och jag skulle åka till Björklinge för att träffa Linus. Trevligt att få se fina vännen igen, vi lagade lite mat och bara hade det riktigt bra. Maten kanske dock inte blev den godaste eftersom varken han eller jag är mästerkockar, men vad gjorde det. Vi kunde äta den i alla fall. 
Nu har jag precis tagit en dusch och vid 2 tiden ska jag ner på stan för att träffa Julia. Vi ska ta en lunch tillsammans och spana runt lte. Kommer bli sååå bra. För har saknat henne massvis! Hörs lite senare när jag har något mer att berätta. Peace.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej emily, tycker du borde börja lägga upp outfitbilder oftare! du klär dig otroligt fint och jag blir super inspirerad av dina kläder och dej:)

2012-01-09 @ 12:05:53
URL: http://kkajsaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0