nyårsafton 2011/2012

Hade en grym kväll/natt igår. Det började med att jag och min fina vän Julia åt middag på stan och sedan hem till henne för att fixa oss lite inför kvällen ute i Östervåla där vi hamnade. Det var massvis med folk och jädrans roligt! Skulle ju inte skada att få uppleva den kvällen igen. Vid 12 slaget gick vi alla iväg för att kolla på massa balla fyrverkerier. Jag och Julia sov även kvar där ute.

Just nu sitter jag och kollar på nån film. Men är ruggigt trött så funderar på att få lite sömn så tidigt som möjligt. PUSS och hoppas att ni har haft en lika bra nyårsafton som jag och Julia.

Några få bilder från dom underbara timmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0