fantasktiskt bra onsdag

Älskade onsdag. Denna dag har varit perfekt! Inget har varit dåligt faktiskt. Har varit på sånt jädrans bra humör. Idag tog vi ett så kallat spexfoto som alla nior gör. Våran bild blev nog inte så bra.. Alla bara skrattade hela tiden. Kära klass. Hur som helst. När jag kom hem så pluggade jag lite biologi och bara njöt ute i solen. Fantastiskt fint väder det varit idag. Vid sju tiden körde pappa mig till träning. Riktigt rolig träning var det. 

Juste! Fick hem en ny baksida till min iPhone idag. Min jag hade innan var lite repig + att min kamera inte funkade. Men nu är den som ny igen. Så jag invigde kameran med en bild på min favorit Molly. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0