valborg!

Hallå hallå! Har haft en nästan för bra valborg. Något jag vill tacka stort för!
Det började med att jag träffade Julia på stan, på dagen. Vi köpte en varsin smarrig glass och kollade lite på forsränningen. Såg dock inte så mycket för att det var sjukt med folk. Men det var mysigt ändå. Vid fem tiden åkte vi hem, hon till sig och jag till mig.

Efter klockan fem kom Michela. Vi började fixa lite middag till oss två. Det stod grillat på menyn. Middagen var huuuur god som helst! Efter vi hade käkat klart och gjort oss i ordning gick vi ner till Anna en liten snabbis innan våran buss skulle gå. Hos Anna var även Tove och Nadia. Vi tog bussen till stan. Mötte upp annat folk, bland annat Julia och Evelina. Sedan satte vi oss på bussen mot Skogsvallen där det vankades fest. Hade hur kul som helst. Bara massa roliga människor och trevliga. Tack för det! Hoppas ni också hade en kanon rolig valborg! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0