pluuuuuuugg


 En fin suddig bild på mitt plugg!

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Men kan erkänna att jag varit lite "blogglat" på sistone. Har liksom inte haft lusten. Men nu känner jag att lusten har kommit tillbaka!
Idag startade en ny vecka. Som bestod av en helt vanlig skoldag förutom att vi hade klassfoto. Tänk att man aldrig lyckas bli bra på dom bilderna. Slutade vid tre då jag åkte raka vägen hem. Och när jag kom hem började jag plugga på direkten. Så nu behövede jag ta en liten paus. Samt att jag ska få i mig lite middag och sedan bär det av mot träningen. Ska bli kul att komma igång igen nu när jag varit sjuk så himla länge. Ha en fortsatt bra mångdaskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0