svar på tal

. om stan & dagens:
vart har du köpt tröjan?
kram
Svar: Jag köpte tröjan på cubus. Kramis :)


Det var någon som undrade hur jag fick till fåglarna på min bild är nedanför. Nu är det så att ja suger på att förklar men jag kan ge mig på ett försök.

1. Gå till redigera.
2. Där väljer du en bild som du vill ha. Det kan vara en på dig själv eller jag vilken som helst.
3. Tryck på objekt.
4. Där ser du en bild. Det är typ en sol, himmel osv. Håller du musen där står det även. "Foto. Lägg till foto, urklippsbild och Ikon.
5. När du tryckt in dig där ser du att ansikte, smink, hjärta, penna osv. Men överst står det foto. TRYCK DÄR.
6. Nu kan du välja en bild, vilken du vill. Sedan kan du fixa och trixa lite med din hur du vill.

Klart. Några flera frågor så är det bara att kommentera! Kramis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program fixade du det i?

2011-07-13 @ 01:41:18
Postat av: Emily

Jag fixade det i ett program som heter PhotoScape :)

2011-07-13 @ 12:00:38
URL: http://eandernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0