ett stort minne för livet

Halloj!
Satan i gatan va skönt det är att vara hemma. Men såklart var det otroligt sorligt att lämna Mora. Har haft 9 otroligt roliga dagar där uppe. Ett minne för livet. Kommer sakna alla nära och kära kompisar som man skaffat, kommer också sakna konfaledarna/innebandytränarna och assisterande konfa folk. Sorligt. Som tur kommer vi ha en återträff. Och klart att man bestämmer träff med någon av alla underbara innan dess. Idag hade vi uppträdande från allt vi gjort under dessa dagar vi varit på konfa. Då kom Mamma, Pappa, Jonte och Mormor upp och kollade på "avslutningen". Dock kunde inte resten av min familj/släkt komma. Satt det blir mer firande på söndag för min del. Varför Molly och Viggo inte kom var för att Viggo blir så otroligt åksjuk när han åker långt. Satt vi skippart. Massa bilder kommer komma i olika inlägg. Kan börja med att lägga upp lite presenter jag fått hittills. PUSSAR


1. Fotoficka. Det finns 12 olika fickor där man kan sätta in kort. Denna fotoficka sätter man fast på väggen eller vart man vill ha den.

2. Högtalare till min iPhone.

3. En bok med väldigt fina citat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0