överlycklig!

Är typ överlycklig! :D Nu, äääääntligen har blogg.se inskaffat sig en app. Så nu kan jag mobilblogga med bilder osv. Mycket roligare än tidigare! Satt vi får väl se när jag provar det. Och om det funkar bra.

Idag har det varit en helt OK dag. Hade NO och Musik sedan gick min kära klass ner på stan för att besöka Hälsoäventyret. Där vi pratade om relationer och sex. Vi slutade vid 20 i 3 tiden. Satt det var en timme innan vanliga fall. Soft! Nu hade jag tänkt att plugga matte.. Surt. Och sedan kommer Sofia hit. Hon ska även sova hos mig i natt. Mysigt. Varför, skriver jag lite senare. KRAM! :)
Bild från i somras på Sofia och mig då vi var på en tur på Grönan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0