häng i soffan framför bb

Nu befinner jag mig i soffan och kollar på big brother som jag tror många andra svenska människor också gör. Det var jätte mysigt att fira kusinen. Och såklart trevligt att träffa släkten. Efter jag hade varit på lite kalas körde pappa mig till Linus. Hade det galet roligt. Har skrattat så mycket satt jag har ont i magen + att jag nu är helt slut. Blir nog att gå och lägga sig efter big brother, tagga inför en ny vecka. Har i alla fall haft en grym söndag. 

Imorgon vankas det mys på stan med Julia. Hörs mer då! 


Kussen och Linus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och linus väldigt bra vänner? eller är det något mer? snygg var han iaf!

2012-04-24 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0