en dag på stan med lillebror

Hallå där mina vänner! Gud vad glad jag blir när jag får så många kommentarer! Fortsätt så. 
Idag åkte jag och min lillebror ner till stan för att leta byxor till han och en ny plattång till mig. Vi hittade både en plattång och tre riktigt snygga bralls till brorsan. Ett par chinos och två par jeans. Så både han och jag blev väldigt nöjda. Vi tog även en liten mat paus i letandet då vi hamnade på Jalla där vi beställde en varsin Kebabtallrik. Känns som det var år sen jag åt kebab. Så det var riktigt gott! 

Efter Linus slutade skolan mötte jag upp honom på stan. Vi åkte vidare hem till han där jag just nu befinner mig. Ikväll blir det fredagsmys framför någon bra film. Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0