helgen som varit

Hallå där! Har inte bloggat under hela helgen eftersom den har varit i full fart. Men tänkte dra den lite snabbt.

Fredag
Sofia kom som sagt till mig. Vi promenerade sedan iväg till allianshallen för att kolla på när Linus hade en slutspelsmatch. Matchen slutade med vinst till Linus lag. När vi väl kom hem. Hamnade vi framför TV:en. Vi kollade på film och hade det så mysigt som det bara gick. Mysvän.

Lördag
Vaknade med Sofia vid min sida. Vi gick upp och gjorde oss i ordning lite men dock var Sofia tvungen att åka hem till sig. Så kvar hemma var jag, helt själv. Så himla skönt att vara hemma själv ibland! Hur som helst så vid fyra tiden tog jag bussen ner till stan och träffade Julia. Vi gick runt lite på stan och spanade läget i butikerna. Stans Jalla bjöd även på en smarrig kebabtallrik. Den satt fint den. Vi satt inne på Jalla i timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Blir så glad av den tjejen! Vi tog bussen hem till henne och började skapa lite planer inför kvällen. Alla planer vi hade slutade i vilket fall som helst med film. Men det var nog bäst så eftersom vi dagen därpå skulle upp tidigt. 

Söndag
När jag och Julia vaknat så gjorde vi oss i ordning sabbt som satan satt vi inte missade bussen. För nu var det dags för ännu fler slutspelsmatcher. Kvällen spenderade jag med en underbar vän vid namn Linus. 

Jani. Min helg har varit skön med fint folk. Men nu måste jag byta om för snart drar jag på min första innebandyträning på en månad. WIIIIIE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0