bio kväll

kom ganska nyligen hem. min dag blev inte som jag tänkt mig. vi börjar på morgonen. jag lag mig ute och solade lite medans jag läste elsas mode. sedan drog jag ner på stan för att träffa sofia. vi satt vid ån och njöt av solen och värmen. vi bestämde att vi skulle kolla på bio mera mot kvällen och så blev det, och även att bruden skulle sova hos mig. vi drog hem till henne och hämtar lite saker samtidigt som vi reserverade bion. det fick bli scream 4. har man väl sätt alla andra tre var det nog dags att kolla på 4an. den va väl okej. eller aa som dom andra kan jag väl säga. när väl filmen tog slut satt vi och väntade på bussen i ca 20 min, i kylan. men det klarade vi allt. nu sitter vi hemma och kollar lite på tv. vi är rätt trötta satt det blir väl att dra sig mot sängen snart. god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut mer bilder och sånt!

2011-04-20 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0