dag 1 - om mig

1996 den 5 april föddes en flicka vid namn emily hanéll. då på den tiden va 5 april en långfredag. det som va speciellt med mig enligt personalen på BB va att jag hade så söta rosiga små kinder direkt när jag kom ut ur mammas mage. jag föddes inte blond som jag är nu, utan va nästa svart hårig. eller ja, väldigt mörkbrunt. men det försvann rätt fort. idag är jag 15 år med grön/blåa ögon och hårfärgen blond som sagt. är en väldigt sprallig tjej som jag har varit ända sen jag var en liten flicka. envis är jag också för den delen. jag är en sån person som tänker väldigt mycket på mina vänner/släktningar. att dom ska må bra osv. gillar att röra på mig, tex ut och springa, gymma och spela innebandy. shopping och vara med vännerna är också ett väldigt stort intresse. spela gitarr är även en sak jag tycker om. plusar på lite sång på det också. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. hoppas ni har fått reda lite mer om mig. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå emily handéll? :o

2011-04-24 @ 19:10:35
Postat av: Anonym

Vadå emily hanéll? :o

2011-04-24 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0