kör mitt lilla egna

såja. nu kör jag på egen blogg. har varit i örebro i helgen på cup som en del vet. satt är helt slut. så nu blir det är kort inlägg om min nya blogg som jag har själv. vi får se hur länge den håller och om det blir mycket uppdatering. för att ha nått att skriva om kan jag ju berätta hur det gick. vi vann i våran grupp. sedan kom vi vidare till A-slutspel där i åkte ut i kvartsfinal. ska man säga någon kommentar om matchen så kan man ju säga att det va en skit match. deras mål va bara tur. jaja. livet går vidare. nu tänkte jag få i mig lite käk i magen och sedan bara ta det lugnt. som jag sa är jag heeeelt slut. kramis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har nea också en egen? :)

2011-04-10 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0