påskkäk på g

sitter just nu hos farmor och farfar. kusinernä är här osv. det blir påskkäk här. mys, mys! över till gårdagen, nea och jag träffade daniel, daniel och pontus. efter vi varit med dom drog vi hem och kollade på nån film. minns inte vad den hette. hur som helst så somnade nea som vanligt till filmen. haha! såå söt. efter filmen va vi så trötta eller jag dåra efter som tösen redan sov. vaknade vid 11 tiden då nea redan va påklädd typ. hon skulle iväg för att kolla på sommarstuga, tror jag det va. efter jag fixat mig åkte mamma brorsan och jag iväg för att göra lite ärenden. och nu sitter jag här. det är ju otroligt varmt idag. tog faktiskt på mig en kjol. snacka om sommarkänsla!


dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0