blää väder!

Hej kompisar! :)

Vilket piss väder :( Eller vad säger ni?! Inte ett dugg kul... Idag åkte jag och mamma på loppis för att få dom sista sakerna sålda från förra gången. Men vi hade verkligen inte vädret med oss. Så vi packade ihop allt och drog hem. Satt nu sitter jag här med min OnePiece och duntofflorna på. Mys det också men skulle nog hellre välja att ha sol sista dagarna på sommarlovet.. Det är ju snart skola. Usch vad jag inte längtar till skol livet. Men det ska bli kul att få träffa klassen igen i alla fall :)


Igår träffade jag Isak liten snabbis. Det var väldigt trevligt, som vanligt dåra :D När jag kom hem blev det tv tittande och sedan hopp i säng. Nej men har väl inget mer att berätta just nu. Hare! :)

Osminkad tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du utomlands?

2011-08-07 @ 19:37:38
Postat av: Emily

Jo det har du helt rätt i :) Om du syftade på varför jag skrev sol dom sista dagarna på sommarlovet så menade jag innan jag drar iväg utomlands! :)

2011-08-07 @ 23:13:05
URL: http://eandernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0