det e livet det

Nu är man hemma! Eller ja.. Kom hem i tisdags. Har haft det dunder i Norrköping/Kolmården. Det har varit riktigt mysigt :) Och många fina kort på alla djur! :D Dock hade jag ju inget obejktiv dvs bra zoom :( Men det funka lite i alla fall. 

I går träffade jag Emma. Det enda vi gjorde vad att sola och bada. Så himla skönt att bara koppla av! Det e livet det. Senare på kvällen träffade vi Pontus och Daniel. Efterlängtade pojkar må jag säga. Vi kollade på film och tjockade oss med cola och godis. Alla vi bestämde oss för att sova över hos Emma, i deras husvagn satt så blev det. Vi bestämde oss även för att dygna.. Fast det gick inget vidare. Vi alla slockna vid fyra - fem tiden. 

Nu är jag hemma och ska snart åka iväg till Rullsand, en strand vid Gävle. Ni kanska har hört talas om den? Det har nämligen spelats in en film där. Vet dock inte vilken film det var men men.. Hur som helst så drar jag dit med familjen och Cornelia. Vi hörs när jag kommer hem, då jag kanske lägger upp bilder från Kolmården. Beror på hur trött jag är.. Haha! Nej nu vankas det frulle! :D 

Måste även säga GRATTIS till Daniel som fyller år idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0